V Dobříši se hledá pracovník pro personální administrativu a účetnictví
Jste z Dobříše nebo jeho okolí? Chcete pracovat v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Máte potřebné znalosti a zkušenosti s personální administrativou a účetnictvím? Pak hledáme právě vás…
Skupina Domov Alzheimer poskytuje prostřednictvím svých domovů pobytové sociální služby klientům, kteří vyžadují celodenní komplexní ošetřovatelskou péči.
Do našeho administrativního týmu, který sídlí přímo v Dobříši, nyní hledáme kolegu (-gyni) pro personální administrativu a účetnictví.
Jaké úkoly Vás čekají?
Vedení personálních složek zaměstnanců
Příprava podkladů pro uzavření pracovních poměrů, dodatky, úpravy
Přihlášení a odhlášení zaměstnanců u zdr.pojišťoven, ČSSZ
Komunikace se mzdovou účtárnou
Evidence a zaúčtování došlých faktur, výdajů z pokladny apod.
Co pro tuto práci potřebujete?
Určitou znalost a zkušenost z personální administrativy a základů vedení účetnictví
Uživatelskou znalost PC
Chuť učit se novým věcem
Schopnost udržovat pořádek a přehled
Nabízíme pracovní úvazek dle dohody, malý přátelský kolektiv, pracoviště v Dobříši a mnoho dalšího. Více informací na osobním pohovoru.
Termín nástupu: 1. února 2019
Kontaktní osoba pro zájemce:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, případně máte nějaké dotazy, pošlete nám svůj životopis či zprávu na e-mail karolina.honlova@domovalzheimer.cz.